Not on Yasni yet?
Post Exposé now

Reports & Statements Awek Kena Hisap Tetek

(1 - 30 from 82
)

Twitter Posts: Dzulfiqkhar Ali™ (Dzulfiqkhar)

2012.07.09 Ade awek tetek besar. Ade awek tetek besar. Ade awek tetek besar di sana! Ini serius, mesti raba die! *alunan lagu wonderpets*

Twitter Posts: DHONNEY SINATRA M.T (dhonneysinatra)

2012.07.09 "nengok kanan kena tetek, nengok kiri kena tetek, aku kudu piyeeeeee :|" kata seorang pria yg salah masuk kereta kusus wanita

Twitter Posts: Hafizuddin Yusrizal (dinblacks)

2012.07.07 Tetek besaq mana pun, benda tu bukan jamin kebahagian hg bodoh. Nak cari awek tetek besaq ja tau, bangang.

Twitter Posts: DUTA YADONG (choi_sooyoung90)

2012.07.09 Wkwk *ciumdadalo* "@_ChoiGina_: bisa mental wee.. wkwkw ;p RT @choi_sooyoung90: Eh,kena tetek lu no. Hha "@_ChoiGina_: weee kagak kena :p

Twitter Posts: ahmad zaini (ZainiSkin)

2012.07.07 Pergh suka kau jalan dengan awek tetek besar :ahahhaah

Twitter Posts: min min27 (minmin111190)

2012.07.04 Awek tetek bsr gle.kesian

Twitter Posts: DUTA YADONG (choi_sooyoung90)

2012.07.09 Eh,kena tetek lu no. Hha "@_ChoiGina_: weee kagak kena :p RT @choi_sooyoung90: *tabok* "@_ChoiGina_: bukan apa2 *kaburr ._. RT @choi_sooy

Twitter Posts: Fabulous Killjoys ™ (fxckyeaharyy)

2012.07.07 RT @guccirushzxc: Kena tetek sia nama haha thankyou aryy! RT @fxckyeaharyy: @guccirushzxc oi tetek. Happy burstday. (cont) http://t.co/55MbCbwz

Twitter Posts: ♔♥TiaTia♔♥ (guccirushzxc)

2012.07.07 Kena tetek sia nama haha thankyou aryy! RT @fxckyeaharyy: @guccirushzxc oi tetek. Happy burstday. (cont) http://t.co/55MbCbwz

Twitter Posts: Izzaidi Rahman (aizzaidi)

2012.07.07 Rasa ngam pulak bila kena tetek menthol ni.Ah, typo. Kretek menthol sebenarnya.

Twitter Posts: Hanim Farhana ♕ (hanimeowr)

2012.07.06 RT @LuqmanulHakim_: first shot kena tetek belah kiri. tapi tak kuat sangat.nak tahu apa dia buat dgn kertas tu? dia ambik dan masuk dalam mulut.

Twitter Posts: M.H.LUQMANUL (LuqmanulHakim_)

2012.07.06 first shot kena tetek belah kiri. tapi tak kuat sangat.nak tahu apa dia buat dgn kertas tu? dia ambik dan masuk dalam mulut.

Twitter Posts: DS | Bara ♥ Vani (bara_911)

2012.07.06 @vanie_69 iyaa sayangku..mmhhh..empuk syg kena tetek km...hihihi :p

Twitter Posts: agus hardiansyah hrp (agoezhrp)

2012.07.03 Ngenes gk kena tetek RT @Poconggg: Setega-teganya cewek adalah yg kalau dibonceng pegangannya ke besi belakang motor.

Twitter Posts: Diana Fariza L. (diananya)

2012.07.03 Peluk dr belakang berarti yaah ^⌣^ RT @bijijeruuk: Peluk @nitangela dan @diananya sampe keabisan napas *tp ga mau kena tetek*

Twitter Posts: Nita Angelina (nitangela)

2012.07.03 Peluk perjaka ting2 (з´⌣`ε) RT @bijijeruuk: Peluk nitangela dan @diananya sampe keabisan napas *tp ga mau kena tetek*

Twitter Posts: Baim Sanjaya (bijijeruuk)

2012.07.03 Peluk @nitangela dan @diananya sampe keabisan napas *tp ga mau kena tetek*

fake fairytale

tikadian.tumblr.com
Jealous Hellyeah, malem ini mood ku dibuat jungkir balik mulu sm dia. Heran, entah knp kalo lg PMS gini emg selalu dia yg kena getah nya. Kena marah-marah ku,...

awek tetek besar

forum.lowyat.net
Malaysia's Largest Online Community

TwitLonger — When you talk too much for Twitter

www.twitlonger.com
TwitLonger is the easy way to post more than 140 characters to Twitter

subject:"Re: Bls: [proletar] PAREWA PAREWA tak perlu berobat."

www.mail-archive.com
Jelas saya yg benar. Tak pernah saya bilang susu kena tetek seperti yg dituduhkan si jusfiq. Nah segeralah minta maaf Fiq. --- Pada Rab ...

October 2014 – mazter547

mazter547.wordpress.com
6 posts published by mazter547 during October 2014

"fact is fact nothing personal": kisah Kawan2ku budak 5A 5B

anewmalay.blogspot.de
... bila dia kena sntuhan maut dgn aq,tjatuh dia,dak pizan lak kena tetek dia bengkak dia kata,wallahulam,btl ke pizan? mcm yeyew arg ko ni.

Awek Tetek Besar-Suka Tengok Layan Sahaja | Blog | Lelakiidaman ...

lelakiidaman.com
06.11.2011 Awek Tetek Besar-Suka Tengok Layan Sahaja. Perempuan Tetek Besar Lebih Best. Wanita Tetek Mantap Dan Besar. Tetek Besar. Apakah Pandangan Anda Dengan Perempuan Yang Mempunyai Tetek Besar? Sebenarnya ...

Twitter Posts: Twitter

Aku nak awek tetek besar boleh ? Senang sikit cuci mata :). View translation. Translated from Indonesian by Bing Wrong translation? 0 retweets ...

Asiacrabs awek tetek besar download File name:...

pastebin.com
Please press Ctrl+C to copy to your clipboard. (⌘+C on Mac). Asiacrabs awek tetek besar download. File name: Asiacrabs_awek_tetek_besar.

All web results to the name "Awek Kena Hisap Tetek"

People by keywords: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
+1